X
  • نرم افزار جامع مایکروسافت داینامیک 365

    گستره ای وسیع از نرم افزارهای کاربردی سازمان
    CRM
    ERP
    CUSTOMER SERVICE
    MARKETING
    BPMS
  • سازگاری کامل با انواع پلت فرم تحت وب، موبایل و تبلت
    دسترسی تحت وب (آنلاین و آفلاین)
    بیشتر بدانید ...
  • یکپارچگی مایکروسافت داینامیک با زیرسیستم های سازمان
    ارسال پیام کوتاه
    بیشتر بدانید ...
    سیستم تلفن اینترنتی VOIP
    رسانه های اجتماعی
 

Microsoft Dynamics 365

نسلی جدید از هوشمندسازی تجاری در محیط Cloud با تلفیقی از CRM و ERP

 

مایکروسافت داینامیک 365 چیست؟
داینامیک ۳۶۵ نرم افزار کامل شده از مایکروسافت است که ترکیبی از توانایی های CRM و ERP در محیط ابری با هدفی جدید میباشد. در حقیقت قدم بعدی در سیر تکاملی محصولات ترکیبی از CRM و ERP است و میتوان گفت نسل بعدی از برنامه های هوشمند تجاری در محیط ابر میباشد. مایکروسافت آن را برای انعطاف پذیری و توسعه پذیری بالا تولید کرده است.
داینامیک ۳۶۵ نقطه ی شروعی برای سازمان ها میباشد که تجارتشان را از روز اول سازماندهی خواهد کرد. این نرم افزار به شما اجازه میدهد که اطلاعات تجاری را استخراج نموده تا گرایش های مشتری , فرصت های تجاری و … را کشف کنید. داینامیک ۳۶۵ یک بسته ی کامل شده از تمام توابع مدیریتی تجاری را ارائه میدهد.
دو ویرایش از داینامیک ۳۶۵ وجود دارد : ویرایش پیشرفته و ویرایش تجاری.


 
 

راهکارهای جامع مایکروسافت داینامیک 365

 

  • راهکار اتوماسیون اداری

    راهکار اتوماسیون اداری رایورز به عنوان یکی از سیستم های حوزه اداری، امکان ثبت و گردش مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی را در ابعاد مختلف ارائه می کند.
    هم چنین این سیستم با توجه به ویژگی های خاص خود، می تواند به عنوان هسته اصلی سیستم ها در ارائه راهکارهای جامع و سیستم های یکپارچه به عنوان میز کار کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

    کاتالوگ
  • راهکار بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش

    در فرایند فروش، به ازاء فرایند بازاریابی امکان ایجاد فرصت فروش وجود دارد. بخشی از این فرصت ها در فرایند فروش به مشتری تبدیل می شوند و پشتیبانی خوب از مشتریان علاوه بر رضایت آنها موجب تولید فرصت های جدید می شود. با استفاده از راهکار بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش Dynamics 365، درصد بیشتری از فرصت ها تبدیل به مشتری شده و مشتریان فرصت های بیشتری را ایجاد خواهند کرد و بع طبع فرایند های بازاریابی هوشمندانه تر و بهینه تر می شوند.

    کاتالوگ
  • راهکار خدمات پس از فروش تولیدی و صنعتی

    پس از فروش کالا فروشنده تعهداتی در قبال کالای فروخته شده به مشتری ارایه میدهد؛ این تعهدات در قالب سیتم های گارانتی و مدیریت ارتباط با مشتریان تعریف میگردد که مواردی از قبیل زمان گارانتی، نوع گارانتی، نوع تعهد مربوط به کالای گارانتی شده، نحوه چرخش کالای عودت داده شده برای گارانتی، نفرات مسوول مرتبط با هرکالا و همچنین کنترل ارتباطات با مشتریان( که از طرق مختلف از جمله تلفن، پیامک، ایمیل، فکس و حتی به صورت حضوری صورت میگیرد) و ثبت و پیگیری مشتریان از و مواردی از این دست را شامل میگردد.

    کاتالوگ
  • راهکار برنامه ریزی و کنترل تولید

    واحدهای تولیدی كه تولیدات غیرپیوسته خودرا بطور همزمان برمبنای MPS وسفارشات تولید، برنامه‌ریزی میكنند همیشه نگران حقیقی بودن زمان دردسترس ماشین آلات ورسیدن به بهترین نقطه جوابگویی بتقاضاهای تولید میباشند. زمان دردسترس، بادرنظرگرفتن توالی فرایندهای تولید همواره قسمت مهم محاسبات برنامه‌ریزی میباشد. یك مدیر برنامه‌ریزی تولید بااطمینان ازآنكه هشدارهای لازم ظرفیت‌سنجی، زمان‌سنجی، تحقق برنامه‌ها و… بموقع دراختیار اوقرار خواهد گرفت میتواند باآرامش به فكر بهره‌برداری هرچه بیشتر ازتوان وظرفیت اسمی كارخانه باشد واطمینان داشته باشدكه اطلاعات مورد نیاز برمبنای سفارش كار، مرحله‌ای وادواری بادقت وصحت لازم دراختیار سیستم حسابداری صنعتی وبهای تمام شده قرار خواهد گرفت.

    کاتالوگ
  • راهکار فروش یکپارچه شعب

    راهکار فروش فروشگاهی با انعطاف‌پذیری مناسب، نیازهای سازمان را در سطوح مختلف سازمانی اعم از دفتر مرکزی، مناطق و شعب، فروشگاه‌ها و غرفه‌ها پوشش می‌دهد. همچنین با توجه به ساختار سازمانی و تغییرات احتمالی، به راحتی در تمامی سطوح، قابلیت پیاده‌سازی دارد و می‌تواند از فرایندهای تأمین، فروش، دریافت و پرداخت و... در هر سطحی پشتیبانی کند. این امر به کنترل بیشتر فرایندهای داخلی فروشگاه‌ها می‌انجامد و مدیریت متمرکز را امکان‌پذیر می‌سازد.

    کاتالوگ
  • راهکار پورسانت و پاداش

    قدرتمند ترین دلیلی که هر کسی را به انجام فعالیت بازاریابی و فروش ترغیب می کند پلن درآمد زایی فرد در کنار ارائه خدمت یا محصول است. این راهکار متفاوت از پلن های بازاریابی شبکه ای بود و با توجه به ساختار سازمانی و سطوح پورسانت تعریف شده در سازمان، در پایان هر دوره فروش، به محاسبه پورسانت حاصل برای تک تک عاملین فروش می پردازد.

    کاتالوگ
  • راهکار B2B

    بازاریابی صنعتی یا بازاریابی B2B نوعی از بازاریابی است که در آن یک شرکت، کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت دیگری را فراهم می‌کند. در واقع، فروشنده و مشتری در این حوزه از بازاریابی، هر دو صاحب کسب و کار هستند. راهکار B2B کمک می کند تا رفتار صاحبین کسب و کار در فروش و ارائه خدمات شناسایی شده و با تشکیل گروه های B2B به ایجاد ارزش در ارتباط موثرتر این کسب و کارها با سازمان کمک کرد.

    کاتالوگ
  • راهکار Mobile CRM

    یک سیستم CRM منعطف از طریق دستگاه‌های دستی نظیر موبایل و تبلت به راحتی در دسترس است. در واقع موبایل CRM در بهبود روابط با مشتری، حفظ مشتری، فروش بیشتر محصولات و پشتیبانی از مشتری بسیار موثر واقع شده است. یکی از قابلیت های این راهکار، امکان عملکرد به صورت آنلاین و آفلاین بر بستر موبایل و تبلت می باشد.

    کاتالوگ
 

تصاویری از محیط کاربری Microsoft Dynamics 365

 

 

پشتیبانی و توسعه

ما شما را تنها نخواهیم گذاشت

علاوه بر مستندات پروژه، که پس از پایان هر پروژه در اختیار مشتریان عزیز قرار داده می شود، می توان به روش های زیر ارتباطات پشتیبانی و توسعه را ادامه بخشید.

نقره ای

30درصد مبلغ قرارداد(سالیانه)
  • پشتیبانی تلفنی و راه دور
  • آموزش و رفع اشکال نامحدود
  • طراحی گزارش
  • طراحی داشبورد
درخواست قرارداد

برنز

30درصد مبلغ قرارداد+فاکتور توسعه(سالیانه)
  • پشتیبانی تلفنی، راه دور و حضوری
  • آموزش و رفع اشکال نامحدود
  • طراحی گزارش
  • طراحی داشبورد
  • توسعه پروژه ای(فاز)
  • مستندسازی توسعه
درخواست قرارداد

طلایی

هزینه سنجیپروژه(سالیانه)
  • پشتیبانی تلفنی، راه دور و حضوری
  • آموزش و رفع اشکال نامحدود
  • طراحی گزارش
  • طراحی داشبورد
  • توسعه نامحدود پروژه ای(فاز)
  • مستندسازی توسعه
درخواست قرارداد

ویژه

5میلیون تومان(ماهانه)
  • پشتیبانی تلفنی، راه دور و حضوری
  • آموزش و رفع اشکال نامحدود
  • طراحی گزارش
  • طراحی داشبورد
  • توسعه نامحدود پروژه ای(فاز)
  • مستندسازی توسعه
  • مشاوره تحلیل، آنالیز و امکان سنجی
  • بازرسی دوره ای سیستم
درخواست قرارداد
دی ان ان